Reklamacje i zwroty

Masz kłopoty ze swoim zamówieniem?

Nie martw się, jesteśmy tu, by pomóc. Wystarczy, że prześlesz nam szczegółowe informacje wraz ze zdjęciami, a zajmiemy się problemem tak szybko, jak to możliwe. Większość przypadków nie wymaga odsyłania produktów, ponieważ nasze rozwiązania są dostosowane do Twoich potrzeb.

Nasze zasady:

Zobowiązujemy się dostarczyć produkty najwyższej jakości zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.Czasem jednak zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, które są dla nas równie niepokojące jak dla Ciebie. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, jesteśmy gotowi pomóc.

Jeśli masz zastrzeżenia co do zamówienia, skontaktuj się z nami. Doceniamy opinię klientów i zawsze dążymy do doskonalenia naszych usług. Nasz przyjazny zespół obsługi klienta jest dostępny od 8:00 do 16:00.

Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, zastąpimy je nowym wydrukiem. W celu ponownej produkcji potrzebujemy zdjęcia potwierdzającego stan zamówienia.

Jeśli jakość produktów nie spełnia Twoich oczekiwań, potrzebujemy również zdjęć, aby ocenić problem. Możemy także poprosić o odesłanie produktów.

Skontaktuj się z nami drogą elektroniczną, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc. Zobowiązujemy się odpowiadać na Twoje prośby w ciągu 1 dnia roboczego.

Nasza polityka wstrzymywania:

Jeśli zaistnieje potrzeba poprawy grafiki lub będziemy potrzebować dodatkowych informacji, wstrzymamy realizację danego przedmiotu i skontaktujemy się z Tobą drogą elektroniczną. Odpowiedź na wiadomość e-mail z nowymi grafikami czy zatwierdzeniami umożliwi nam jak najszybsze działanie.

pixel